Erreur lave-vaisselle VA6011ETUU/A02

Trouvez le code (d'erreur) de votre lave-vaisselle VA6011ETUU/A02 (723053-02).


Code AL3: apparaat verwarmt niet (goed)
Verwarmingselement defect

Schakel het apparaat uit en neem contact op met de servicedienst. Een monteur moet dit probleem verhelpen.


De zeef/filtergroep in de kuipbodem is verstopt

Controleer de bodemzeef en de filtergroep. Maak zeef en filters indien noodzakelijk schoon. Controleer meteen ook de gaatjes in de sproeiarm.

Code AL4: water in de onderbak
Beveiliging wateroverlast ingeschakeld

Sluit de waterkraan en neem contact op met de servicedienst. Een monteur moet dit probleem verhelpen.

Code AL5: apparaat neemt geen/te weinig water
Waterkraan defect

Een installateur moet dit probleem verhelpen.


Waterkraan gesloten

Open de waterkraan.


Zeefje watertoevoerslang (indien aanwezig) verstopt

Maak het zeefje schoon.


Watertoevoerslang geknikt

Zorg er voor dat de watertoevoerslang vrij hangt en er geen knikken in zitten. Wanneer u dit probleem niet zelf kunt oplossen moet een installateur het probleem verhelpen.

Code AL6: apparaat loost geen water
Afvoer (sifon) verstopt

Ontstop de afvoer (sifon).


Waterafvoerslang geknikt

Zorg er voor dat de (verlengde) waterafvoerslang vrij hangt en er geen knikken in zitten. Wanneer u dit probleem niet zelf kunt oplossen moet een installateur het probleem verhelpen.


Blauw dopje in waterafvoerslang

Verwijder het blauwe afsluitdopje uit de waterafvoerslang. Als dit niet lukt moet een installateur het probleem verhelpen.


Plaats waar waterafvoerslang in afvoer gestoken wordt is niet belucht

Op de plaats waar de waterafvoerslang in de afvoer gestoken wordt, moet ruimte overblijven om lucht toe te laten. Dit voorkomt vacuümwerking.

Code AL7: omwalspomp geblokkeerd
Omwalsmotor geblokkeerd

Schakel het apparaat uit en neem contact op met de servicedienst. Een monteur moet dit probleem verhelpen.


Plus d'information.


Résoudre le problème vous-même?

Il est souvent possible de résoudre vous-même une panne, par exemple en réinitialisant l'appareil : débranchez-le. Attendez deux minutes, puis remettez-le sous tension. Si vous ne pouvez pas atteindre la prise, éteignez le groupe correspondant dans l'armoire à compteurs.


Manuel et autres documents

Dans le manuel, vous trouverez également des informations sur les messages d'erreur de votre appareil. Le manuel et d'autres documents tels que les instructions d'installation et les dimensions d'installation se trouvent dans l'article Documentation lave-vaisselle VA6011ETUU/A02.


Garantie?
En savoir plus sur la garantie.


Visite du technicien

Le code (d'erreur) indique qu'un technicien doit résoudre le problème ? Prenez alors rendez-vous avec un ATAG technicien.

Cette réponse a-t-elle été utile ? Oui Non

Envoyer vos commentaires
Désolés de n'avoir pu vous être utile. Aidez-nous à améliorer cet article en nous faisant part de vos commentaires.